Söndag

Första söndagen på länge som inte varit lung! Ganska skönt faktiskt med lite ombyte..
Nä men jag satt och tänkte igår på att det är mycket som jag inte gör bara för att jag tänker "usch.. orka!" så imorse ställde jag klockan på 7.30 för att gå och se en Indonesisk film på Fimfestivalen med Zåze.
Först när jag vakna fundera jag på att skita i det och lägga mig igen men jag hade faktiskt ingen lust att sova längre och jag tänkte att somnar jag ändå om nu kommer jag få dåligt samveta för att vara så seg! Kl 10 var vi på biografen.. efter filmen  åkte vi till Bellevu marknad och jag köpte foundation och hudkräm och sen jobbade jag från kl 14 till 20.30! Det ni! Vääärsta på g man var idag. Känns bättre när man utnyttjar dagen än bara segar sig igenom den eller hur?
Måste ta ett bad nu.. är trött men jag känner att jag behöver ett varmt bad.

I´ll be back ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0