Stackars Johnny!

Uuuusch, det är den där filmen med Johnny Depp där dom tar ut hans ögon! Kommer ihåg när jag och A såg den filmen på bio.. Johnny som är min favoritskådis.. känns hemskt att se hans karaktär råka illa ut. Man blev ju ledsen.. :op

Kom hem nyss, var nere på rstaurangen och förväntade mig en massa jobb så jag var redo att hjälpa till men det var ganska lungt.
Under dagen var jag och Senka på olika 2-hands och hon fynda några fina grejer medans jag inte alls var på leta-2-hand-fynd-humör. Man måste verkligen va på sånt humör om man ska orka rota igenom högar av kläder och om man ska kunna urskilja nått i all röra.. hade fel skor på mig också så det var inte så kul att springa runt men nästa gång så ska jag vara mer redo och på hugget ;o)
Sen träffa jag Zåze på stan och vi gick och käka på Burger King! Ja, skäms på mig, jag som går i Gym tankar! Inte nog med det så drog vi till ett café i Haga och fika. Dom har världens största kanelbullar på det här caféet! HUGE!!!Hade ju ätit så våga inte köpa en att delapå ens! Yepp, they are that BIG!

Är himla trött nu så jag ska gå och sova..

Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna

god natt!)

2008-02-03 @ 21:54:20
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback