Torsdag

God morgon!

Kämpade ett tag igår med att försöka få in ett inlägg men jag fick upp "sidan kan inte visas" heeela tiden :o(
vet inte om det var nått fel med blogg.se eller så var det datorn här som var på dåligt humör.
Anyway var duktig igår så jag ville skryta lite men det fick jag ju tydligen inte.. Igår var jag iaf och:
- Tolka
- Var på föreläsning i skolan
- Satt på biblioteket och läste
En ganska givande dag skolmässigt men även ekonomiskt.. fast jag tror att det jag tjänade in käka jag upp igår,hehe.. först sushi och sen nudel wok! Måste verkligen börja ta med mig mackor eller nått.
Idag har jag ingen skolla men jag ska gå på stan och se vad man kan hitta för gulligt till Dino på valentines! Kollade lite snabbt igår och jag såg en massa jag skulle vilja köpa! Älskaaar cute stuff!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0