Torsdag

Hej,

Känner mig helt slut sen igår. Jepp, bråk med Dino :o( Det är spänt mellan oss de senste dagarna och det händer lätt att det spårar ur i bråk och tjafs och så blir det en massa onödiga ord man utbyter osv.. Detta började på msn igår och sen ringde jag han från mobilen.. mmm snacka om räkning där men det är sånt man skiter i just då och ja menar vafan det behövdes, samtalet altså. Första halvan av det var kaos men andra halvan blev lugn.. när vi inte orkade mer liksom så blev det ett fint litet samtal till slut! Jag satt fan och lipa i telefon för 5 kr/min! Helt sanslöst dyrt! Jag hade tänkt ladda S´s Comviq kort för det är typ halva minutpriset hos dem men jag tänkte inte ens ringa honom igår.. men men.. Egentligen är det ju bara spänt för att vi saknar varandra.. vi hade behövt en kram bara och allt hade varit ok. Saknar dig en massa bebisen! Ibland kan man inte sluta undra hur det här kommer sluta? Jag vill inte att det ska sluta dåligt men vi sa det till varandra igår att det här måste vi lägga av med. Vi kan inte höras av ens via msn utan att samtalet pårar ur eller att någon sätter igång nått tjafs! Det är bara jobbigt och vi får inte ut någonting av det..
Nu har jag iaf pengar att spara igen.. det är så man lär sig. Aprpråpå spara så ska jag ut och kolla efter biljetterna till Zeljko Joksimovic konserten imon :op

Det är soligt ute :o) fast kallt ändå :o(

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: A.

i'm gonna be there too :)

2008-02-28 @ 14:32:42
URL: http://sokkervadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback