Våga vågen

image445Näe, nu har jag gått upp i vikt igen! SUCK! hel 2 kg. Apetiten ger sig inte, den är på topp fortfarande! Aaaaargh!!!
Vad hände med gymplanerna? Jo, jag kom på att det är för dyrt och snart är ju våren här och då kan man gå ut och springa,cyckla osv. Jo man kan springa nu med men jag blir ju sjuk så fort jag andas kall luft. Usch måste bli disciplinerad och undvika att äta sånt som inte är bra för mig! Härom dan skulle jag få på mig mina jeans och jag kunde inte knäppa igen dem! Det märks inte att jag gått upp så mycket men det har satt sig runt höfterna och asset såklart ;o)
Förra sommaren vägde jag 7 kg mindre än vad jag gör nu, men jag var visserligen lite för smal men vi säger 4 kg ska bort iaf för att jag ska ligga på idelavikten.
Det blir ju inte bättre av att jag sitter här framför datorn heller.. ska gå och käka pasta ist, haha.. och sen ska jag spriiiinga till stan och från butik till butik. Ni vet väl att shopping räknas till motion? ;o)

Ha en bra och hälsosam dag :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0