Addicted

*gäääsp*
Har varit hemma hela dan.. Mamma skulle kommit igår men dom kunde inte landa i Sarajevo så dom landa i Split ist och så har dom försökt landa i Sarajevo ett par gånger, men nu tar dom bussen hit från Split.. snacka om värdelös flygplats den här tiden på året, det går ju nästan aldrig att landa eler lyfta. Taskigt när man tar flyget för att få komma fram och så tar det en lika lång tid att få komma hem som med buss från Sverige.
Har hostat hela natten trots den där hostmedicinen som bara kittlade i halsen så att jag hosta MER! Tja, go är den iaf! Vi gick upp runt 13 och åt min goda soppa till frukost/lunch. Yummy!
Dino gick för 1 h sen men jag misströstar inte, jag har spela JINGO! Altså ni måste testa det spelet! JAG UTMANAR ER!!! Jag och Dino försöker få med Bosnien på topplistan av highscores men har inte kommit längre än level 17 än så länge! Tar en paus nu och koksr lite pasta så jag får ny energi, hehe..

Kommentarer
Postat av: Mirnesa

haha jag provade nu..fan va irriterande med ljudet o allt haha