Cityakuten

Kollade på Cityakuten ikväll! det var ett tag sen jag såg Dr Kovac ;o) Någon mer som tycker att han gör serien värd att se på? hehe.. Nä jag följde den faktiskt innan Kovac joina serien men ändå.. Me likey him!e
Ska gå och ta ett varmt bad nu för jag har ont i halsen så det brukar hjälpa att svettas lite i badet, hehe. Vill verkligen inte bli sjuk igen :o(

Gjorde inte så mycket idag. Var förbi skolan och sen träffa jag A och så gick vi och åt kebebpizza! Det var knappt så att jag orka äte hela.. hello what´s wrong with me? men jag fick i mig hela pizzan iaf.. Börjar tappa min apetit och det mesta äcklar mig. Det är bra för jag behöver sluta vräka i mig. Funderar på vilket gym jag ska börja på? dags att ta tag i fläsket, hehe.. SATC eller SPORTLIFE???

Nä nu måste jag ta det där badet men jag kanske bloggar mer sen. Fast ni märker kanske bloggtorkan!? Har egentligen en massa att  skriva om men vet inte hur.. inget flyt just nu..

Byeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0