Fredag

Det löste sig med bråket igår.. Mamma fick med mig på en promenad efter allt bråk och påväg ner möter vi Dino.. Jag visst att han skulle komma! Jag kunde ändå inte släppa grejen så efter några scener som tagna ur en såpa så löste sig allt och han bad om ursäkt när han förstått vad jag blivit ledsen över! Vissa kan tycka att jag överreagerade men jag kan ju inte hjälpa att jag blir sårad av vissa saker som kanske är no big deal för andra! I och med att jag åker hem nästa fredag så är det extra spänt.
Jag sov över hos baby och ikväll ska vi ut en sväng och ta några glas vin.. speciellt kokt vin har blivit vår nya favoritdryck!

Ha en trevlig fredagskväll om det inte bloggas mer innan jag slinker ut!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0