Kort utekväll

Det blev inte som planerat! Dom vi skulle ha träffat ikväll kunde inte så jag och Dino gick till "Jazz club" och tog en öl.. vi brukar ju ändå gå ut bara vi två. Eftersom jag har vrit ett matvrak de senaste dagarna så käka vi pizza sandwich innan! Jag kände mig trött tidigare under kvällen, innan Dino kom och hämta mig och när vi satt med en varsin öl så kände sig baby konstigt trött så vi kom inte längre än en öl var! Han följde mig hem och nu sitter jag här.. ganska skönt ändå att bara ta det lilla lugna. Sover hemma ikväll för jag fick ett hostanfall imorse hemma hos Dino fast jag trodde hostan gått över. Känns dumt att ligga hemma hos honom och hosta för det låter ju en massa också :o( är man sjuk ska man vara hemma..
Ska ringa älsklingen om en 20 minuter och se ifall han kommit hem.. dealen var att han skulle hem men man kan ju inte lita på killar och att han inte möter någon på vägen, hehe.. känner man att man mår dåligt ska man gå hem, eller hur?
Ja vet det är att ha noll förtroende när man ska kolla upp sin kille men han har för vana att alltid stanna till på stället där alla och han själv brukar hänga fast han säger att han ska hem. Det brukar jag störa ihjäl mig på.. Och eftersom vi korta ner vår utekväll för att han inte mådde bra så ska han ju inte kunna vara någon ananstans med kompisarna heller..

Nä nu ska jag banne mig slå rekordet..
Games at Miniclip.com - Jingo Jingo

Group together 'Jingos' of the same colour and help to set them free.

Play this free game now!!


Gissa om min käre pojkvän inte blev fast där jag trodde? Jag ringer han och då är han ine ens på väg hem! Jag skällde självklart ut han och ja hoppas han fatta vad min poäng var! Säger han att han ska hem så ska han fan hem och inte någonstans.. om han inte tönker dra hem så får han säga det! Plus att han inte mådde bra ikvöll.. men då ska du la inte stå ute och tjata men någon.. hur som helst så låter jag neggig men det är mer komplicerat än så.. insiderproblem..

Nu ska jag sova,
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: ...

Efter att ha läst din blogg ett antal gånger undrar jag verkligen hur bra ert förhållande är?
Du har många gånger skrivit att du stör dig på de ena och de andra, och att ni bråkar mycket. Är det verkligen så klokt att vara kvar i det förhållandet då??

2008-01-12 @ 03:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback