Middagen

Det blev mysmiddag på den fina restaurangen igår :o) Fan vad mätta vi blev! Förrätt, varmrätt, sallad och en halvliters karaff rött vin! Riktigt trevligt!
Det är värt att gå dit om inte anat för den grymma servicen! Min Dino var så fin igår.. han hade grå v-ringad stickad bomulls jumper och vit skjorta under! Oooh, me likeeey!!! Ville ha ett kort på oss där vi satt på restaurangen men det kändes pinsamt att fråga servitören om han ville ta kort på oss.. folk kan ju tro att det är första gången man äter på restaurang och fotar bara för att kunna bevisa det för folk, haha.. så nästa gång vi går dit går det bra, när vi blir stammisar :o) Är ändå dyrt ställe att gå till sett till standarden här men visst kan man unna sig det! Jag fick mitt csn bidrag så jag firade med att bjuda, och sen var det ju den 14:e också. Hela kalaset gick på ca 300 kr så heeelt ok tycker jag!

Vi har degat hemma hos Dino hela dagen och jag kom hem nyss. Ska surfa runt lite och sen drar vi ut igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0