My baby on youtube!

Hehe, jag har lagt upp Dino på youtube! Busig jag är..
Nä men jag sa faktiskt åt han att jag skulle göra det!
Jag var på konstigt humör igår och lekte papparazzi! filma även en snutt på baby medans han kollade matchresultat..
Riktigt kul med videoklipp ju.. har iof länge önskat min en videokamera!INGEN skulle gå säker :oD

Jag: *klick, klick, klick* (tar kort)
Dino: Meeen lägg av (lite surt.. sen börjar han skratta..) Du är ju inte klock!

Jag går över till att filma, dock har jag bara ynka 12 sekunder att filma..

Jag: *hihi* (filmar) Jag ska lägga upp det här klippet på Youtube..
Dino: Nä lägg av.. får jag se.. haha!
Jag: *hihi*


Han kan inte ha sur min länge.. söööt!
Kolla!


Uppdatering kl 00:34; Måste ta ett bad nu så jag håller mig någorlunda fräsch under mina 34-timmar som jag kommer spendera resandes! Usch, man känner sig så ofräsch efter ett tag va! Blä!

Natti natt på er!



ps.
vad tycks om min lilla stjärna i videon? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0