My mistake?

Jag vet inte längre ifall det är jag eller mitt konstiga humör längre fast sånna här grejer brukar jag dock vara känslig för..
Hoppas ni kan hjälpa mig att avgöra vem som har rätt i dagens episod av BRÅK!
Så här var det..

Meli var som jag nämnt tidigare bjuden hem till mig på lunch. Telefonen ringer, det är Dino..
Han undrar ifall meli fortfarande är hos mig och om jag skulle vilja gå ut med henne ikväll så han kan gå ut med Mahir (Meli´s bror och hans bästa kompis) Jag svara att Meli är upptagen ikväll så nej.
Jag blev arg för att han ens kom på att fråga mig eftersom vi redan hade planerat kvällen ihop! Hans argument är att han "bara" frågade men jag anser att han genom att "bara" fråga visade att det var skit samma om vi skulle träffas eller inte! eller hur! har vi en deal och vill du spendera tid med mig så kommer du ju inte med förfrågning om att hitta på något annat! Annars och speciellt med tanke på att jag åker om en vecka så vill jag ju att min pojkvän ska spendera all sin tid med mig för sen har han hela 2 månader på sig att träffa Mahir vaaarje dag om han så önskar!

Andra argumentet var något i stil med att han trodde jag kanske planerat nått med Meli redan men jag har sagt åt honom att sånt får han reda på dagen innan och jag hade bara sagt att Meli skulle komma på lunch men inget om att vi ska ut sen vilket betyder att jag inte planerat något med henne eftersom VI hade planerat nått ihop!!!
Jag skickar en massa sms och han ringer sen och tycker inte att han gjort något fel och frågar om jag vill komma hem till honom!? Ursäkta! Nu helt plötsligt så passar det att återgå till vår deal??? Jag sa att det var att sjunka lågt av mig om jag nu skulle komma traskandes hem till han! det tyckta han självklart inte att det var..
Jag ska inte göra det alltför långdraget men för att summer allt så skickade jag ett sista sms efter diverse slänga-på-luren samtal där jag skrev att jag hoppades att han skulle förstå vad det handlar om egentligen och att det sårat mig.. tills dess att han kommer till insikt så har han ett förhållande med Mahir! ..inte med mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Gud vad jobbigt det där med killens bästa kompis. Men jag anser att du har rätt iallafall. Du är inte där länge till och ni hade något planerat så självklart ska han vilja vara med dig.

2008-01-17 @ 20:48:14
URL: http://guzilago.blogg.se
Postat av: beisa

killar tänker inte som vi tjejer helt enkelt han mena nog inte ens att han inte ville vara med dej, som du nog redan vet så har killar svårt att uttrycka sig på samma sätt som vi tjejer. du borde nog inte dömma honom så snabbt å bli arg. Låt honom förklara sig, oftast e dom lika blåsta som deras förklaringar..

2008-01-17 @ 22:29:54
URL: http://wo0ow.blogg.se
Postat av: Adlen

Jag förstår dig, men take a chill pill, han frågade.. Du evt hur tjejer är, ibland när man ahr trevligt, så kan liver vara oförutsägbart och man helt plötsligt vill kanske hitta på annat, det var en simpel fråga.. Jag förstår verkligen va du menar, men om du tänker efter så behöver du inte bli så himla sur.. Du blir sur på han jämt tycker ja :/

2008-01-17 @ 22:37:22
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback