Nu måste jag städa

Ligger i sängen och spelar spel på datan.. segt värre, hehe. Ska upp och städa lite för mamma kommer ikväll så Dino är ute ur huset. Vi har inte varit skilda mer än en halvtimme sedan jag kom hit, förra onsdagen så det känns lite konstigt att inte ha honom här och jag hade svårt för att släppa ivög han :op Vad konstig man blir när man spenedrar så mkt tid ihop! Jag blir sån att jag inte vill att han umgås med någon annan förutom mig.. men det är lite för att jag inte litar på några av hans kompisar och alla sysslar med saker jag inte gillar.. Jag blir fan som en mamma, eller jag känner mig sån iaf. Nä det löser sig nog med tiden.
Lite taskigt att vi varit sjuka halva tiden vi spenderat ihop :o( Igår gick vi och svepte några raki var och drack varmt vin för att någon sagt att det hjälpte och jag är la nästan kry men fortfarande hosta, snuva och allt sånt kul, men det är nog omöjligt att bli frisk när alla man träffar är sjuka.
Nä nu ska jag städa och hitta min kabel så ni får se lite bilder från nyår och sen måste jag ta kort på all shopping som gjordes innan jag åkte ner hit.. ja det får bli en kraftansträngning.. men senare ;o)

Laterz amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0