Ny vecka

Så var det måndag igen! jag har hemtenta att ta tag i samtidigt som min hemresa närmar sig..
På fredag börjar den lååånga bussresan från Zenica---> Göteborg! har faktiskt ingen vidare lust men jag skulle visserligen bli galen av att vara här en längre tid.. Hemma i Gbg väntar skola, lite jobb & bäst av allt shopping! Kommer sakna Dino helt galet denna gång och jag önskar jag kunde ta med han i bageget men då skulle han få bo i min väska också för jag har ingen egen bostad :op
Planerer att vara borta ca 2 mån och komma ner hit under påsklovet igen! snacka om att pendla! ingen dålig sträcka heller..
Nu måste jag fixa mig så jag ser respektabel ut för vi ska ta en "morgonkaffe" och sen ska jag hem och bänka mig framför WORD och skriva skriva skriva!!!

Ha en bra dag!
          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0