Orka mer..

Jag har suttit i sängen med laptopen i knät sen imorse nu har jag satt egen deadline och hemtentan ska mailas in senast kl 18.00!.. orkar inte mer! My ass hurts, jag vill uuuuut! det är visserligen grått och trist ute men jag är så himla trött på att sitta va!
Dino är hemma och har ont i halsen så nu vill jag bara dit och mysa med älsklingen tills han blir frisk :o)
Ska fixa de sista på tentan nu och sen ska ni få ett citat från min kurslitteratur! Det är trots allt inte bara en massa billshit :op skoja bara, det är intressant med socialantropologi!

Håll utkik efter visdomsorden..

Puss & kramis!



ps.
sover inte hemma ikväll så det blir inget mer bloggande ikväll! slänger bara in citatet sen..
Ha en trevlig kväll och ses imon! Byeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0