Relationship

Fick en kommentar om att jag och Dino inte verkar ha ett bra förhållande.. så här löd den:

"Efter att ha läst din blogg ett antal gånger undrar jag verkligen hur bra ert förhållande är?
Du har många gånger skrivit att du stör dig på de ena och de andra, och att ni bråkar mycket. Är det verkligen så klokt att vara kvar i det förhållandet då??"

Trevligt ändå att se att någon läser det man skriver iaf, hehe.. Nä men tänkte jag kan ju skriva ett svar i ett inlägg för jag har idétorka ändå.
Så här är det.. Jag förstår vilken bild jag ger av vårt förhållande i bloggen för jag skriver nästan aldrig något om hur det är när allt är ok utan det är mest när nått är fel eller man är arg, ledsen osv som man känner att man behöver skriva av sig.
Jag och min pojkvän har väldigt olika bakgrund och mentalitet och visst det är mycket tjafs och så för att vi ser på saker annorlunda men hey, that makes it intresting! Det blir mycket disskussioner och det hade inte varit kul om allt var perfect ju för vad ska man sträva efter då?
 Sen så är vi faktiskt två Bosnier som båda vill ha igenom sin vilja, mest jag då så det händer lätt att småtjafs bryter ut.. inget på liv och död precis.. Men jag brukar vilja ha min vilja igen om driver på ordentligt tills det bli så! Det tar tid men som ett citat jag fick av en kompis lyder:

"If the road is easy, the destination is worthless!"

Snart har vi varit tillsammans i två år så rent logiskt så måste vi ju ha det bra när allt kommer omkring, eller hur?

Bjuder på en bild där vi inte bråkar.. hehe..


image351
image182

Kommentarer
Postat av: ameela

Pravo ste slatki zajedno o let's face it utan bråk i ett förhållande är det ingen "spänning" å då är det inte kul att vara tsm. Allt ska inte alltid vara en dans på rosor!
Keep the luv floating.

Kraam!

2008-01-12 @ 23:00:55
URL: http://ameela.blogg.se
Postat av: Ilvic*

Man ska ju inte bråka för att skapa spänning. Då blir allt bara fel. Men att man bråkar är vanligt, det finns inget förhållande där man inte bråkar. Sen, jag som följt din blogg lääänge nu vet eller har uppfattat det som att det inte är ett dåligt förhållande du är i :) Kram.

2008-01-13 @ 03:50:50
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback