Sushibegär

Var ju bara tvungen att gå ut i det vackra vädret, fast det var bara vackert.. När jag väl kom ut blåste det iaf :o( jag som glömde min söta mössa nere i Bosnien. Åkte iaf in till Bellevue med Zåze. Köpte maskara och some razors.. intressant!
Sen var jag bara tvungen att stilla mitt begär efter sushi! haha, jag har varit sugen ett tag nu och det finns ju inte att äta nere i Bosnaland. Så gott! Nu är jag happy men som vanligt så är suget snabbt tillbaka.. jag kan typ äta sushi jämt! Gillar ni sushi? Jag vet inte ens varför jag gillar det så mycket? det smakar ju mest ris med vinäger och så lite fisk. Jag brukar alltid ta lax! Nä nu får jag sluta.. kommer ju bli sugen, hehe..
Ska skriva hemtenta nu men har redan en av frågorna klara från förra inlämningen plus en ny fråga att svara på! Det ska nog gå bra, jag känner att jag har en massa att skriva om.. känner mig sådär inspirerad!

Hörses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0