Tisdag

God morgon,

Jag vill sooova!!! Enda anledningen till att jag är uppe är att inte tvättade håret igår kväll så jag sitter här med en handuksturban nu.. måste gå och fota mig idag för att fixa något internationellt körkort så jag kan köra i Sverige med mitt Bosniska körkort så man måste vara lite fin i håret iaf! fin och fin men bara det inte ser fett ut på kortet så är det ok :op
Hursomhelst så har jag hemtentan som jag måste fixa klart idag istället för att invänta deadlinen som är på onsdag kl 13 så jag kan sova hos Dino ikväll! På fredag morgon sätter jag mig på bussen och lämnar älsklingen :o( usch, jag har ingen lust verkligen, men om 2 månader ses vi igen.. *suck*

Ska gå och äta frukost nu.. hörs sen..

Tattaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0