Torsdag

Good morning!

Har precis käkat frukost vid datorn.. Vaknade 10, sen låg jag och drog mig till 11. Man ska passa på att få sova ut så länge man kan!snart ska jag upp till swe igen och då är det skola, springa på stan och plugga som gäller! Sen känner man bara.. ooh,jag vill ner till Bosnien och bara ta det lungt, göra ingenting förutom att det är fredag hela veckan, hehe.. nä men jag tycker ingen stressar ju här, allt är bara luuungt.. vilket självklart blir tråkigt efter ett tag, för mig iaf! Har inte spikat datumet då jag ska åka än! vill bli helt frisk gärna. Det där förkyldningen från nyår håller i sig fortfarande *suck*!
Nu ska jag get to work och fota lite kläder och sånt jag fått av mamma så att jag kan lägga upp lite bilder sen.. för variationens skull!

Laterz..

image182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0