Dino Merlin




Sådär ja, nu var biljetterna köpta! En till mig och en till MIN Dino :o)
19/7 är det alltså koncert i Sarajevo som gäller!
Ser verkligen fram emot den! Alla Dino Merlin´s nya låtar är riktigt bra och självklart tröttnar man aldrig på de gamla godingarna! Jag har varit på hans konsert en gång innan, tillsammans med min amigo A för några år sedan. Då kunde jag knappt nån av hans låtar. Alla andra hoppade och sjöng med och jag kände sig aningen utanför.. denna gång är jag mer förberedd. Har laddat ner låtar som jag bara ska lära mig också.
Jo, ni måste kolla in priset också! 10 KM motsvarar ca 50 kr!!! För en 50-lapp får man uppleva en konsert här.. inte ens ett meal på McDonalds där hemma liksom :op hehe.. Ser ni det fina hjärtat på biljetten också! Äkta Bellis style ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0