Done sleeping

Har legat i sängen i 2 h! Hur skönt sm helst! Tränade ju imorse så musklerna behövde verklgen få vila. Jag med! Vädret är sådär molnigt och verkligen perfekt för att ligga under ett gosigt täcke! Sov kanske en timme innan jag blev väckt av att någon ringde på dörren. Som tur var va mami hemma så jag slapp iaf gå upp. Drömde lite knasiga drömmar.. Och så vakna jag sådär när man inte vet var man befinner sig, hehe. Jag har ju sovit hos D hela tiden så nu när jag somna i min säng och vakna upp så trodde jag jag var hos D, att jag försovit mig och att han hade gått till jobbet :op
Ni känner säkert igen det där att man får lite panik.. Oh nej jag har försovit mig!!! och sen, jaha näha.. ja ja jag ligger kvar då.. haha! I en av drömmarna såg jag på ett program där ett par stod barfota i en stor bytta med spaghetti och sen när dom blandat allt la dom upp mat på tallriken. Hmm.. tror jag ska börja med lunchen nu. Sugen man blev. Fast utan det där med att röra om i maten barfota då :op 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0