Feeling fit!

Ja, man känner sig allt hurtig efter ett träningspass! Vissa delar börjar bli fastare ;o) Wohooo!!!
Som belöning och för att inte dricka öl på tom mage har jag satt vatten på spisen och ska koka spahetti till mig och D som kommer förbi strax. Det blir pasta med sojasås! Nyttigt och gott! Sen ska vi ut och vara liiite onyttiga.. men bara lite då. Vädret är lite bättre det me så jag kommer nog kunna ha på mig mina peeptoeskor med klack :o) Lte festlig måste man ju få känna sig såhär en fredagskväll!
Vad ska ni hitta på ikväll? Hoppas iaf ni får en trevlig kväll! Drick med måtta ;o)




Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: HAHA

gör du nåt annat än "tar en öl"?

2008-07-25 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback