Måndag

Hej!

Så var det ny vecka..
Igår tog vi det bara lungt. Satt lite i parken och pratade, jag och D. Sen drog vi hem till honom och dega framför TV:n of course. Tja, vi kände oss ju lite bakis båda två så det var la lika bra att bara ta det lungt.
Imorse hade jag planer på att springa men vi sov lite längre imorse så det sket sig men kanske blir det av ikväll, runt 5-6 tiden när det inte är lika hett. Bäst är att springa på morgonen men det ska göras inan kl 11 helst. Vill inte drabbas av värmeslag där ute just to work that ass! :op

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.. Anyways.. See you later!



Peace!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

haft en riktigt nice helg!

2008-07-07 @ 15:47:01
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback