Onsdag

Hallå!

Är hemma efter ännu en utflykt till Travnik och  till universitetet D ska börja på i höst. Det var bara att lämna några papper och så var det klart.
I Travnik finns ett ställe som kallas "Plave Vode" (blå vatten) där det finns en vattenkälla. Iskallt vatten som forsar ut ur berget! Det finns ett par restauranger där och det är helt underbart att sitta där när det är hett ute. Vattnet svalkar och man vill bara stanna där tills solen går ner :o) Vi åt lunch där och stannade kvar tills det var dags att börja traska mot busstationen för att åka hem. Drabbades inte av solsting denna gång! .. tror inte det iaf! hmm.. fast jag har huvudvärk och känner inte att jag mår prima precis :o( Ja ja, man kan inte undgå att känna sig helt slut. Bara bussresan dit och hem räcker för att man ska känna sig helt död! Vi hade en liten såndär minifläkt mami köpte på Claes Ohlsson innan vi åkte hit och jag måste säga att den räddar liv, hehe.. nä men seriöst, den är vår medressenär i framtiden!

Har lite bilder från idag men kabeln till kameran är hos D så bildbevisen får vänta till imon!

Nu ska jag duscha för jag luktar brännt kött :op




Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0