Sightseeing

Är hemma efter en dag spenderad med några familjemedlemmar. Det är min papi´s födelsedag idag! Vi var i Travnik vid den där vattenkällan och åt lunch. Alltid lika facinerad av det stället! Himla svalt och skönt att vistas där. Finns inget bättre ställe att spendera en varm sommardag på! Sen åkte vi upp till berget Vlasic där man åker skidor på vintern. Vi tittade runt lite där.. allt är nybyggt och det kommer nog bli nya alperna. Tja nästa iaf. Fin fint. Nu är jag helt slut och ska försöka sova en haltimme eller nått innan jag träffar D. Vi kanske drar till min faster och födelsedagsgrillar senare ikväll. Får se om jag känner för det.

Grattis papi :o)


Grilla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0