Spännande va?

Ciao!

Har haft en mycket spännande dag hittills.. not. Kom hem efter en "morgon" kaffe med D och insäg att jag glömt mina nycklar hemma hos D såklart!
Mamma har för tillfället ingen mobil så jag fick ge mig ut på stan och leta. Vet ungefär vart jag kan hitta henne och stan är liten här. Jag kollade runt utan att stöta på mami- Jag köpte mig en tidning och satte mig på bänken utanför porten och väntade. Jag fick även sällskap av en gammal tant från huset som brukar sitta där hela dagarna. Himla söt är hon. En halvtimme fick jag vänta och sen kom mami äntligen. Very exiting, haha.

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 6 så jag kan dra iväg till träningen. Idag ska jag träna magen och springa tänkte jag. Ska förtsätta läsa min tidning också.. det är typ som Cosmopolitan fast på Bosniska då.. mycket mer prisvärd också. 10 spänn! Man slipper bli besviken när man bläddrar i tidningen. Tja ni vet hur det är när man lägger ca 40 kr på en tidning där hemma och så är det skit. Iaf, jag delar med mig om eventuella nya kunskaper jag får ta del av ;o)



Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0