Träning

Jag har nog sagt det förut men det är fakta! Man mår så mycket bättre av att träna! Det gäller bara att komma igång!
Idag var det uppvärmning på löpbandet och sedan lite situps med motstånd och andra magövningar. Till sist stod jag och vibrereade asset på en sån där makapär med ett band som vibrerar över den del man vill.. i mitt fall tänkte jag vibrera bort lite celluliter som dykt upp! Jag läste i tidningen att 40% av de tillfrågade kvinnorna i en ankät skulle få bättre självförtroende om de blev av med sina celluliter. Makes sense.. det är inge kul att ha! Nu som ska vibbrrrrrrerrrrra borrrrt :oD Efter tiom min vid den makapären känndes det som att hela rumpan var bedövad, haha.. Najs!

Nu ska jag hem till D ;o)
Ha en bra kväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0