Träningsvärk..

..i låren! det betyder att jag får träna någon annan kroppsdel imon.. har fortfarande lite värk i armarna.. träningsvärken i innelåren har iaf lagt sig och känner inte av något efter situpsen igår. Hmm.. Tycker det är trist när man inte kan tränan benen! Det är ju roligast och jag behöver den träningen för att komma åt rumpan och den delen däromkring.
Idag började jag med Oritreken, sen sprang jag på bandet, gjorde sit-ups och träna ytterlåren. Allt avslutades med en liten tur på cykeln :o)

Nu ska jag klä mig och ringa D för att se hur långt han kommit. Han kämpar på jobbet så han blir klar med allt såatt vi ska kunna få sovmorgon imon.


Ha det så bra tills imon!

Ciaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0