Trist

Dåligt med blogginspiration dessa regniga dagar.. därför blev det inga fler inlägg igår. Trist! Satt bara hemma hela dagen efter träningen innan D kom och hämta mig på kvällen. Vi gick och tog en varm choklad och promenera hem. Fram tills nyss var jag hemma hos D. Vi låg och såg på film.. a funny one! Det regnade of course men nu är det uppehåll. Det värsta med det här vädret är att mina vita tygskor inte tar det så bra. Stackarna blir smutsiga och blöta :o( Jag har verklien inte skor för detta väder! usch!
Ska bara sitta här och klicka lite innan träningen.. Sen ska jag umgås med D så klart!

Måste säga hej hej till min amigo A! Tackar och bockar för kommentaren! Skönt att vulkanen inte sluka er :o)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0