Tisdag

Halloj!

Jag och D har försovit oss varje morgon de senste dagarna nu. Han kommer sent till jobbet och jag väntar bara på att få höra att dey är mitt fel :op Vet inte vad han har för alarmsignal på mobilen men jag hör aldrig att det ringer och så länge jag ser att han ligger brevid och sover så ligger jag kvar, hehe.. man måste passa på! Ni förstår inte vilken lättnad det är att se han sova..  "..aha, ok jag behöver inte masa mig upp ur sängen än! SKÖNT!" :o)

När vi gick hemifrån började det regna.. stora regndroppar som sedan blev till regnskurar. Smart drag där att ta med sig paraply! Vi var förbi D´s gamla gymnasium för att hämta ett av hans betyg som fattades vid inskrivningen på universitetet så nu i veckan ska vi till Travnik igen. Me like!

Nu ska jag träna lite här hemma.. göra mina övningar för lår och rumpa! Work it baby!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0