Lovetrubble

Har haft världens huvudvärk hela dagen :o( beror antagligen på den där perioden ni vet.. suck!
Som om det inte vore nog så bråka jag och D idag. Igen! När vi gick ut för att ta en kaffe idag så var han på dåligt humör pga en grej och självklart gick JAG han på nerverna och med det förstörde han mitt happy humör! Sen blir han på bra humör och då är jag inte det osv.. Jag kan inte följa hans humörsvängningar helt enkelt! Kan vi inte bara försöka vara happy!? Ja, sen blev det som det blev.. Inget kaffe! Jag sa att jag ville hem och han följde mig.. Jag ville ju egentligen inte hem men vad ska jag göra när han är sur på mig för något som inte är mitt fel!? Så när jag nu sa att jag ville hem så tycker jag han skulle insistera på att vi sätter oss på nått café iaf. För att rädda situationen. Ja det låter knäppt men om ni förstod vårt beteendemönster skulle det stå klart. Jag påstod att han inte kunde bry sig mindre och att jag bara gjorde han en tjänst som ville hem. Han mena att så var det inte alls! ja men då skulle han ju insisterat eller hur!? Jag ville bara få dricka en kaffe i lung och ro.. Usch, jag är bara så himla trött på allt tjafs! Det jag egentligen är arg över och det som utlöste allt idag är det faktum att ALLT går han på nerverna! Går jag dig på nerverna så har vi fan problem!!!
Igår var det också tjafs pga att jag var tjataig som ville ut så jag drog hem och vi hördes inte av resten av dagen.. sen runt kl 22 knacka det på dörren.. det var D. Idag är det samma visa när det gäller det att ingen av oss hör av sig. Jag vet inte om han planerar att dyka upp igen ikväll men jag ska messa han och säga att om han planerar komma förbi så kan han skippa det. Vad är det för vits med att han kommer, ser söt ut och vi pratar igenom allt om det ska hända samma skit imon me?
Ibland undrar jag m det är värt det.. jag vet inte längre.. ärligt förstår jag inte vad som är problemet. Det enda jag vet är att vi har problem. Trist of course men det enda man kan göra är att försöka lösa dem och ge det tid.. Hoppas bara det löser sig..


Kommentarer
Postat av: emina

killar killar..... nije ti vrijedno da se skiras muskarci su ti taki!! znam da ti je testo, necekaj ga u kuci izadt i ti. nemoj se nikad pustiti momku!!! alla vi tjerer är värda!!! pusssaaa