Vi börjar om från början

Har varit med D på café. Jag väntade mig att han skulle ringa men han dök bara upp sådär.. och fråga om jag ville gå och ta en kaffe. Sure..
På vägen pratade vi lite och jag sa att jag verkligen funderat på det som var anledningen till vårt bråk igår men att jag fortfarande stod fast vid det jag tror.. Hatar små onödiga lögner eller undvikandet av sanningen. 
Vi satte oss på ett nytt café jag velat gå till i 2 månader nu, men det är bättre sent än aldrig :op Bara det ger jag D plus för, att han föreslog att vi skulle sätta oss där. Jag fick sagt det mesta jag var missnöjd med och jag tror D förstod vissa grejer. Nu är det en månad kvar av min vistelse här och jag hoppas vi kan spendera some quality time till slut. Vill minnas fina stunder.. inte bråk och tårar!
Igår satt jag och skumma igenom alla mina blogginlägg jag skrivit sen jag kom ner hit och sammanfattningsvis är det inget vidare lyckad sommar, men som sagt hoppas jag på mer happiness nu..




"Pocnimo ponovo, ispocetka.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0