Little black cat

Igår var det lördag och det blev en bit mat och husets vin på "ADA" (restaurangen) Vi hade precis ätit klart när D´s mami och hennes väninna kom förbi.. oplanerat alltså.. Dom satte sig ner och det sluta med att vi gick vidare till ett annat ställe med dom sen och vi tog även sällskap hem. Det var helt ok.. D´s mami är sådär hur man nu ska säga "ungdomlig" hehe.. hennes vännina me så det blev inte så att dom förstörde vår kväll! Tvärtom, dom var trevligt sällskap men jag hade planerat en myskväll, bara jag och älsklingen som skulle smutta på gott vin och ha det myspys. Ja sådär romantiskt.. med pusskalas då och då. Nu blev det inte så och jag kunde ju inte pussa på min baby under hela kvällen :o( jag är sån att jag blir lite sad när sådana planer ändras! Jag får sluta planera saker helt enkelt!

Påväg hem fick jag syn på en helsvart kattunge. SÖTASTE! Jag bar med mig kissen till D´s gård och han gick in för att hämta lite mjölk. Jag tror vi satt ute 1h och lekte med den lilla katten. Det fanns en annan katt på gården som verkade avundsjuk på den lilla.. bad cat! kattungen var iaf den snällaste och sötaste lilla katt jag sett på länge! när den lekte drog den in klorna och inte en enda gång råka den riva mig! Jo jag vet att katter drar in klorna när man leker men när dom är små brukar de använda klorna iaf.
Härom dan bar jag hem en annan kattunge :op Dom är ju så söta så jag kan inte låta bli att åtminstone ta hem dem för att ge dem lite mat. Sen släpper jag ut dem igen. Oj, nu blev det ett lååångt inlägg om katter här :op
Ska gå och lägga mig snart..
Här är iaf kissen från igår..



Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0