Torsdag

Kanske lite sent att säga god morgon nu men GOD MORGON iaf :op
Hade planer på att träna imorse men jag orkade inte gå upp i tid. Hade svårt att somna igår igen.. natagligen för att jag är van vid att ha D vid min sida men det är bra att sova hemma ibland. Man blir mer saknad och uppskattad då! Det är sant! Sådär när jag sover hos D så är ja ju där hela tiden och han hinner tröttna på mig innan vi ens kommit ut för att ta en kaffe och det är inte bra ser ni. Killar funkar ju så att det räcker att man vistas i samma rum länge nog för att det ska räknas som att man spenderat tid ihop :op förstår mig inte på det där riktigt.. Hur som helst, love is in the air och det är en ny solig dag!


;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0