Happy ending

Var på café med en tjejkompis nyss. Som ni ser i inlägget nedan så var jag sugen på en kaffe latte så det fick bli en sådan. Vi satt ute fast under markiser så när det börja regna blev det bara mysigare. Vi hade inte träffats sen nyår så vi hade massa att ta igen. Hon var D´s kompis flickvän under flera år så det var så vi lärde känna varandra. Nu är dom inte tillsammans längre så det var typ temat på vår konversation. Nu är hon iaf mycket lyckligare, det syns och jag är hur glad som helst för hennes skull! Finns inget värre än ett förhållande som gör en olycklig! Det är dock som känt svårt att komma ur något sådant.. bara att ta steget och börja om från början.. ja, många av er vet nog vad jag pratar om. Kärlek och relationer är komplicerade saker. Alla vill vi bara ha en happy story och ett gott slut. Visst, jag tror på sagor..
Det blir inte djupare än så nu..
Igår hann det inte bli någon hårfärning så nu om någon min komer min kusin och ska kleta hårfärg på mig.. trevligt trevligt..

Imon är förresten Dino Merlin konserten så jag bjuder på ännu en låt..



// Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0