Dåligt med uppdatering

Hej!

Det har varit illa med bloggandet men jag rännde runt på stan dagarna innan vi skulle åka.
I lördags rullade vi in i Bosnien.. med bussen då.. Som valigt en låång resa men man är van nu så det gick bra. Dino vänta så klart på stationen :o) Min söta älskling! Usch vad man saknat honom.. Jag åkte hem till han samma kväll och han hade en liten överrasning åt mig! han hade tänt ljus i rummet, köpt vin och ros.. det låg rosenblad strödda över sängen.. romantiskt! Älskar sånt!

Jag är hemma nu och packar upp väskan och sånt tråkigt.. ska ta en dush också för det är himla varmt! Sen har tiden förhoppningsvis gått och Dino slutat jobbet.. myyyys :o)


// Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0