Fredag

God morgon!

Känns som en mindre deppig dag idag :o)
Vi la oss tidigare igår så vi vakna innan klockan ringde! det var innan kl 7! Baby var kramgo och mysig imorse! Jag älskar att kramas :o)  sånt lever jag på hela dagen sen! Sant! Känner mig så happy att jag t.o.m ska ta mig ut idag! Wohoo! haha.. Nä men det e ju fredag så jag tänkte få klackarna fixade hos skomakaren så man kan vara lite fin ikväll! Jag nöter mina Tommytygskor sen jag kom, trots att dom har skvättfläckar efter kaffe latten jag spillde dagen innan jag skulle åka. Dom går inte bort heller! fast jag har den där moussen man köper i skoaffären och som ska vara så bra för vita tygskor! My ass! Ja ja, man blir la tvungen att köra dom i tvättmaskinen!

Nu ska jag byta om och så..



Peac & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0