Tips på hur man får bort kaffefläckar?

Det regnar.. igen. Tror det är tredje dagen nu.. Ändå bra för det lär bli varmt och torrt sen.
Idag har man varit ganska effektiv faktiskt. Härligt att dra ut på stan med uppdrag. Var fört och lämna två par skor hos skomakaen, sen hämta jag min upphittade mobil som jag glömde på bussen i lördags (Jag skyndade mig ut för att krama Dino som stod där och glömde allt.. hehe) och därefter fixade jag nytt SIM-kort och så gick jag och mami på restaurang och åt lunch.. sen hämta jag mina skor och så back to la casa! A lot of happening, hehe.. Har tvättat också.. hihi.. körde mina tygskor i tvättmaskinen men fläckarna från kaffe latten gick inte bort :o( Någon som har nått bra tips på hur man kan få bort det? nån huskur måste det ju finnas..

Ska smått börja klura på vad man kan ha på sig ikväll..




Ha en bra fredag!
// Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0