Days of our lives

Hej hej!

Det blev lite sent igår.. vi kom hem runt kl 3. Fy fan vad jag frös! Jag hacka tänder som bara den och kunde inte sluta skaka. Usch, att man ska behöva frysa i juni månad. Känns himla fel, men hänger man ute till småtimmarna så.
Vi gick ut bara för att ta oss nått att dricka på uteserveringen och så blev det att vi satt kvar med ägaren till cafeét och drack vitt vin. Först ett gott och sen ett vin som jag inte tycker borde få heta vin ens! Blä! Jag drack kanske 2-3 glas..
hade nån hemsk halsbränna och vinet gjorde det ju inte bättre så jag kännde mig inte på humör, bara nervig så på väg hem sen blev det ett litet bråk. D börja ställa dumma frågor. Frågor jag redan svarat på hundra gånger, och jag var som sagt redan på dåligt humör så jag blev väldigt irriterad och det blev några scener där.. som tagna ur nån film. Jag hade fått  rosor som D plockat åt mig ur några rabatter och dom fick sig en omgång då jag kasta dom på marken en gång.. sen plocka jag upp dem igen och sen fick dom känna på min ilska ännu en gång! Jag kunde inte bara låta dom ligga kvar på marken. Nu står det som är kvar av dem i ett glas i Dino´s rum. Hahaha.. vilken dramatik! D bad om ursäkt iaf för det var han som trigga det hela.. Imorse var han iaf jättemysig och kramig.. Ja ja that´s the days of our lives liksom ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0