Torsdag

Behöver jag ens säga att det är varmt här idag!? Näe jag tror ni redan vet det.. kan inte låta bli att informera om väderomständigheterna ändå för det styr min vardag och hur den ser ut :op

Imorse var jag och D och tog en kaffe innan vår planerade lilla shopping och efteråt blev det en lite öl! Köpet blev ett par beiga ALL STAR streetskor typ.. ser ut som Converse fast lite gammaldags modell. Det är verkligen lättare och enklare att shoppa åt pojkvännen än åt sig själv! För det första så gick vi bara in i en affär och för det andra så räckte det! Inget spriga-runt-i-stan-hela-dan.. tja sådär som man gör när man shoppar! Man krånglar till det ordentligt och blir helt utmattad medans det är en fröjd att shoppa med killen! Fort in fort ut! hehe..

Nu ska jag hitta nått att roa mig med! Kan ju inte sitta här hela dan.. kanske tar och rensar lite garderoben eller tvättar.. tja, får se!




Laterz!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0