Bilder: Barcelona

Nu när jag tittar igenom alla bilder från Spanienresan så ser jag att det faktiskt inte är så många. Så mycket som jag gillar att fota! Men eftersom jag skaffade en videokamera innan resan så blev det att man behöver inte ta kort på allt när man kan filma också! Ska kopiera bilder från några av de andra i gruppen också men här kommer lite av mina bilder från Barcelona..


          

♥ Bild 1: Roadsign BARCELONA
♥ 2, 3 & 4: Antoni Gaudi´s Parc Guell
♥ 5 & 6: FC Barcelona
♥ 7: Utsikt över staden uppe på berget Montjuic
♥ 8: Gågatan La Rambla
9: Hard Rock Café
♥ 10: Jag, mami & kusinen vid de magiska fontänerna - Font Montjuic
♥ 11: Jag & kusinen vid Columbus minnesmärke

* klicka på länkarna för att läsa om de olika sevärdheterna




ps
fler bilder på g!







   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0