Bloggpaus

Är helt slut, påde fysiskt och psykiskt! Har gått på stan hela dagen av egentligen ingen anledning.!
Köpte lite grejer men imon ska dom lämnas tillbaka. Suck! Jag åker till Bosnien imon och dagen innan resan så känns det alltid som att man för det första behöver en helt ny garderob och för det andra inser man inte att man bara ska vara borta 2 veckor. Letage efter en axelremsväska i skinn! Ingen lyckad jakt :o( Köpte ett mini 3- stegs kit från Clinique, läppbalsam, genomskinlig mascara och en reseförpackning att ha bodylotion i. Ok allt det behövde jag men sen en klänning från Gina Tricot, ett linne från H&M och en sjal.. waist of money! Klänningen och linnet ska tillbaka imon innan jag åker.. tror jag behåller sjalen.. vi får se. Jag kommer ju ändå inte behöva så mkt kläder.. ska ju spendera all tid med o mysa med älsklineg ;o)
Köper något fint till han ist. Såg massa najs stuff på herravdelningen! Älskar herravdelningen :o)

Vet inte när vi hörs igen men jag kommer spendera hela fredag och lördag i bussen. Ha det bra till dess!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0