Filmsnö

Är hemkommen från jobbet. Glömde lämna tillbaka några böcker på biblioteket idag så jag var tvungen att ta vägarna förbi där igen efter att jag slutat. Är underbart vackert ute och härligt frisk luft! Jag vet att jag tjatar men det är underbart med snön! Minns ni när det snöade tre dar i sträck utan att det var slask? Nä precis, det här är första gången! Riktig filmsnö är det :o) love it! Skönt med promenaden och jag hade kunnat promenara hela kvällen och natten lång.

En tenta avklarad idag, dags för nästa! Mycket som ska hinnas med innan fradag! Men det är härligt när det är full fart på en!
Imon är det tvättdag (inför resan) :o) vi hurrar för det! Hurra hurra! ..innebär dock att jag ska vara upp kl 08.00 vilket är tummen ner men jag gillar att få det gjort så man har dagen fri. Jag har iof skola efteråt och sen blir det la ett biblioteksbesök också!
Nu ska jag surfa vidare lite och sen e det läggdags!



Ha en fortsatt trevlig kväll och go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0