Fullt upp imon..

Kom precis hem från jobbet. Ganska dött var det, men det är la pga påskveckan.. alla sitter hemma och målar ägg, hehe. Good news är att jag har två tolkningar imon! Nice med klirr i kassan :o) det är första gången jag har hela två tolkningsuppdrag samma dag! pappa har minsann rekord med hela 9 på en dag! det ni! The bad news är att jag måste upp hal 7 typ! sen har jag skola oxå så det blir en lååång dag imon. Ändå härligt när man fyller dagen.
Jo jag har ju min playdate med zåze och våra laptops på biblioteken efter skolan :op wohooo!!! Ska faktiskt försöka skriva på min tenta också. Satt och läste i en av mina kursböcker i spårvagnen påväg till jobbet och när jag åkte hem! Aha, jag kan vara effektiv när jag verkligen vill! It´s happening :oD

Nu måste jag ta en snabb dusch och sen är det bedtime! Inga 2 och en halv män ikväll heller :o(


Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: HAAH

din blogg har blivit psyco!!!HAHAHAHA