Hemma igen..

Jag var en liten runda på stan. Skulle fixa present åt kusinen men jakten gick inte så bra! Sorry!
Känner mig bara trött.. det var därför jag gav upp det här med stan idag!
Köpte bara lite grejer jag behöver, schampo och tandvårdsgrejer på Apoteket sen drog jag hem igen. Ska försöka plugga lite nu. Får bli jag och kursboken i sängen, hehe..  Känns som att det är kaffe jag behöver men kan inte dricka det nu för då kommer jag definitivt inte kunna sova.

Det har snöat ordentligt idag med! Ett tag kom det störa snöflingor.. det var knappt så att jag såg något! Jag tog skydd i busskuren.. "härligt med vår!" sa jag till tjejen som stod där, och vi skratta båda och det bisarra vårvädret.
Nu ska jag äta, plugga och planera lite inför Bosnienresan nu på fredag. Måste skriva en "Att göra" lista.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Svar; Det var ju tråkigt att du missar Halid, men det är ju tusen gånger bättre att vara med sin baby :) Synd att man inte ser dig där bara :) Puss puss.

2008-03-24 @ 19:32:12
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback