It´s the small things in life..

Livet är allt nice ibland.. här sitter jag med min darling Acer på bibblan.. God bless dem för det trådlösa näterket :o)
Lite jobbigt att släpa runt på laptopen hela tiden, den är lite tung men jag lär la carry it araound ändå pga internet som jag har dålig tilgång till dä hemma så det här är lösningen, sitta här och surfa ist för att plugga, hehe.. nä da jag ska satsa pa att få tentan skriven i tid den här gången! Jag får inte komma efter mer nu..!
Igår satt jag och roa mig med att defragmentera min hårddisk :oD skitkul när man inte har nått internet! Nu ska jag rensa bland filerna...
:op

Kommentarer
Postat av: Anonym

did
anna react to the gift?????:D:D:D:d

2008-03-17 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback