Nästan packat och klart..

Sådär, har iaf lagt i alla kläder jag ska ha med mi i resväskan. Värst e ju alla smågrejer man inte får glömma! Imon ska jag springa på stan och försöka bocka av så mkt som möjligt från "Att köpa" listan. Får se hur långt pengarna räcker.. det viktigaste är att jag har mitt pass och min biljett så jag kommer iväg till min baby! Allt annat kan jag vara utan. Längtar verkligen nu.. Det är ju en överraskning att jag åker redan nu på fredag.. han tror jag ska åka nästa fredag! Ska bli kul se hur han reagerar när jag messar eller ringer och säger att "jag är påväg ner till dig älskling"
Nu ska jag lägga mig och drömma mig bort..


Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0