No more candy!

Har suttit men tentan i timmar nu. Internetuppkopplingen här i biblioteket har minst sagt flyttat uppmärksamheten från skrivandet en hel del men det har gått hyfsat bra med ordbajsandet ändå :o)
Zåze kom med syndigt stor godispåse.. nu känner man sig bara äcklig! Skulle köpt med mig kaffe.. har huvudvärk av allt socker nu! Usch och blä! Snart stänger bibblan så då dara vi oss härifrån. Jag ska förbi pappa och se ifall jag kan äta nått nu när jag är full av skräp (godis) 

Oooh mår illa nu bara av att ladda upp den här bilden.. då vet man att man tagit en overdose av candy! haha!
image486

Kommentarer
Postat av: Zåzå

Satt du och bloggade i går din lilla räv!!
Trodde det var ljuva tangentslag tillägnad tentan, men nej då.
Restraining orders on you missy!

2008-03-21 @ 13:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback