Uppe med tuppen!

God morgon på er!

Nä, jag kan inte heller fatta att KL ÄR 08.20 och att jag REDAN varit nere i tvättstugan och slängt in första tvätten och sitter här nu med en skäl Corn Flakes vid datorn.. Känner redan tröttheten komma krypandes, hehe.. det blir nog att jag får ta en kaffe idag om jag ska rädda dagen. 
Trevligt är att solen faktiskt skiner och jag förutspår en fin dag! det ser ut och bli behagligt väder :o) Ja det var iaf dagens väderprognos. Efter att jag tvättat klart blir det ännu en tur in till stan. Ska köpa väska.. äntligen! är himla trött på att dra runt med en påse i handen jämt.. like a baglady typ.. :oS

Tittar til er senare.. det blir nog ett par inlägg i paserna mellan tvätturerna!

Laterz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0