Lördag

Hej!

Sovit gott? Jag trodde solen sken där ute imorse men sen såg jag att himlen bara var vit. såg ut som solljus som kom fram mellan persiennerna ett tag där.. ja ja, molntäcket spricker kanske upp under dagen. Det brukar ju va så att man aldrig är rätt klädd hela dagen! När man går hemifrån kan det vara kallt och man klär sig ordentligt och så blir det skitvarmt sen under eftermiddagen och man vill bara svettas ihjäl. Great! Nog om vädret..

Igår var jag och A hos en kompis på inflyttningsfest! Det var trevligt :o) Hon fick fint kaffe och socker i present! Bosna style! Man brukar ha med sig det när man är hembjuden till någon.. en sed typ..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska gö förutom lunch i stan med A. Yepp, det blir nog sushi! njam njam!



Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0